Jumaat, 30 September 2011

09 di Batu Ferringhi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Batu Ferringhi - Google Blog Search


BLOG PENANG: 09 <b>di Batu Ferringhi</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Sep 2011 07:20 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG PENANG: 09 <b>di Batu Ferringhi</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Aug 2011 07:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

GENERASI PEJUANG BANGSA: SRS <b>Batu Feringgi</b> jadi gangster <b>...</b>

Posted: 28 Aug 2011 02:08 PM PDT


Apa kejadahnya semua ini ?  Hang pa ini SRS nak ronda sukarela ka nak jadi Gangster untuk pukul orang .  Tanpa bertanya dulu dari budak ini terus ja belasah macam binatang . 
Memang cukup kurang ajar tahap bangsat dah puak-puak ini . Perbuatan hang pa ni sudah lari dari matlamat asal penubuhan SRS . KLIK DI SINI
Sepatutnya SRS ini memberi perlindungan kepada nyawa & harta benda , tetapi sekarang sudah terbalik anggap mereka  sendiri sebagai undang2 . 
GPB desak pihak POLIS siasat segera 15 ekor gengster  SRS Batu Feringgi ini kerana membabitkan nyawa 2 orang remaja dan keselamatan  masyarakat lain .  Kita tidak mahu nanti ada yang mati pulak dibelasah oleh samseng2 SRS ini kemudian hari . 

GEORGETOWN: "Kami dipukul, dipijak dan ditendang seperti haiwan di depan orang ramai, sedangkan kami tidak melakukan apa-apa kesalahan," dakwa dua sahabat apabila dipukul sekumpulan 15 anggota skim rondaan sukarela (SRS) di Batu Ferringhi, di sini, malam Khamis lalu.

Muhammad Farzuan Romzi, 20, dan Fendi Abdul Latif, 21, masing-masing dari Teluk Bahang berkata, kejadian berlaku jam 11.30 malam ketika mereka mengunjungi rumah seorang rakan di Mutiara Apartment, Batu Ferringhi.


Bagaimanapun, Muhammad Farzuan berkata, rakannya yang menetap di tingkat empat tiada di rumah dan mereka menunggu di tepi tangga sebelum didatangi sekumpulan lelaki yang mendakwa mereka anggota SRS sebelum memukul mereka menggunakan kayu, besi dan topi keledar.

Katanya, dia dan rakannya hampir pengsan selepas dibelasah tanpa belas kasihan dan mengalami lebam di seluruh anggota badan dan muka sebelum dibawa ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk rawatan lanjut.

"Saya terkejut dengan kejadian itu dan lebih menyedihkan apabila dituduh cuba melakukan jenayah pecah rumah dan menghidu gam selain dibelasah dan diseret dari tingkat tiga hingga tingkat bawah tanpa belas kasihan serta diperlakukan seperti binatang," katanya.

Fendi berkata, dia kesal kerana kumpulan lelaki itu mengambil tindakan tanpa usul periksa, selain trauma dengan kejadian terbabit.

Berikutan itu, satu laporan polis dibuat di Balai Polis Batu Ferringghi, jam 11 pagi semalam bagi meminta polis melakukan siasatan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved