Khamis, 14 Julai 2011

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search


Kenapa Tiada Rekod Salasilah Anwar Ibrahim ? | AIDC

Posted: 16 May 2011 09:36 AM PDT

Email dari Ceruk Tok Kun – Anwar Ibrahim banyak menerbitkan karya-karya buku yang mengangkat idea pemikirannya seperti Asia Renaisance, walaupun ada di antara buku tersebut ditulis oleh pihak lain.

Umum harus mengetahui dan bertanya kenapa Anwar tidak pernah mengangkat salasilah diri dan keluarganya untuk menjadi tatapan dan perbincangan umum tidak seperti pemimpin-pemimpin lain yang banyak menceritakan mengenai salasilah keturunan dan latar belakang keluarga.

Dalam Islam, salasilah keturunan merupakan satu aspek yang penting kepada seseorang pemimpin, sekiranya seseorang itu datang dari keluarga yang baik sebagaimana ciri yang ada pada pemimpin Islam, nescaya organisasi yang dipimpin akan bergerak baik.

Hari ini, cuba kita perhatikan apa yang berlaku kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) , satu persatu masalah timbul dari ahli akar umbinya hinggalah kepada pemimpin agungnya Anwar Ibrahim.

Kenapa situasi itu berlaku kepada parti tersebut , sedangkan usianya masih diperingkat seawal jagung berbanding parti lain di Malaysia.

Adakah ia berpunca dari Anwar Ibrahim sendiri ?

Menurut satu sumber yang boleh dipercayai, status Anwar sebenarnya boleh dipertikai.

Mak Yan dikatakan bukan bonda sebenar kepada Anwar Ibrahim sebaliknya hanya merupakan mak tiri sahaja, kerana Anwar dikatakan mempunyai ibu dari keturunan Cina hasil hubungan Datuk Ibrahim dan seorang perempuan Cina.

Kalau diperhatikan pendapat sumber ini ada logiknya kerana Anwar pernah mengunakan faktor kematian Mak Yan untuk meraih simpati penyokongnya, ditokok ditambah pelbagai elemen pihak lain menganiayai diri dan Mak Yan.

Sehingga Zulkifli Nordin pernah mengunakan suara latarnya untuk menerbitkan bahan propaganda sentimen simpati kematian Mak Yan sewaktu itu sebagai kaedah untuk meraih sokongan rakyat, Zulkifli Nordin harus menceritakan kembali kepada umum apa kisah sebenar disebalik peranannya sewaktu itu.

Secara logik sebagai anak yang baik, kita sendiri sudah tentu tidak sanggup mempergunakan ibu kita untuk kepentingan sendiri, namun sebaliknya berlaku kepada manusia bernama Anwar, dia peduli apa hal tersebut, agenda peribadi lagi penting kerana barangkali dia tau bahawa Mak Yan bukanlah ibu kandungnya.

Status Anwar tersebut diperkukuhkan lagi dengan pelakuannya yang suka melanggan perempuan-perempuan muda terutama dari Cina, aksi seks beliau dengan China Doll yang terbongkar menjadi bukti, sewaktu beliau berada dalam Kabinet Kerajaan beliau menjadikan Datuk Nalakarupan seorang Bos Syarikat Judi sebagai teman karib dan membekalkan perempuan kepadanya.

Isterinya Wan Azizah juga mempunyai iras muka Cina. Cuba perhatikan gambar Azizah semasa muda.

Pelakuan buruk Anwar bukan setakat itu kerana dirinya juga sanggup melakukan hubungan abnormal dengan puluhan mungkin ratusan lelaki muda yang dikenalinya.

Jika tidak ada mengapa musuh politik menjadikan itu sebagai sasaran untuk menjatuhkan dirinya, kata orang pokok bergoyang sudah tentu ada angin yang datang, dan secara kebetulan muncul watak lelaki gay Sukma Darmawan suatu ketika dahulu yang amat rapat dengannya dan kini wujud pula Saiful Bukhari lelaki muda yang pernah dinodai Anwar Ibrahim.

Bukankah ini membuktikan sahsiah Anwar sendiri sebenarnya adalah tidak baik.

Hari ini, demi meneruskan legasi politiknya Anwar sanggup menjadi pelacur kepada kaum Cina untuk meraih kekuasaaan, keharmornian perkongsian kuasa semua kaum oleh kerajaan sedia ada cuba dirosakkan Anwar.

Anwar lebih sanggup melantik peguamnya terdiri daripada kesemua bukan Islam, sekiranya dahulu ada peguam bernama Zainur Zakaria, Raja Aziz Idrus dan Sulaiman Abdullah, tetapi kini nama tersebut diganti dengan nama-nama yang langsung tidak ada perkaitan dengan bau Islam, apakah maksud kesemua ini?

Sehingga hari ini Malaysia merupakan negara tunggal di kelompok Asia Tenggara yang belum pernah diperintah oleh imigran Cina selain Brunei, di Thailand, Thaksin Shinawatra yang merupakan imigran Cina pernah menjadi Perdana Menteri selama dua penggal sebelum digulingkan tentera.

Begitu juga di Indonesia, Gus Dur yang dikenali juga sebagai Bapa Pluralisme Agama juga merupakan seorang Cina dari sukku Hakka, dan hari ini di Indonesia komuniti Cina amat berterima kasih kepadanya kerana banyak memberi ruang kepada masyarakat Cina atau dikenali dengan masyarakat Tiongkok menyambut perayaan Cuti Tahun Baru China. (rujuk buku Bermula 1 Legasi atau Berakhir tulisan Musli Oli dan Dr.Kadir jaafar, April 2001).

Hubungan Anwar dengan pemimpin ASEAN berketurunan Cina tersebut secara kebetulan atau tidak adalah amat rapat.

Mungkin juga Anwar menggunakan sentimen Cina untuk menarik sokongan kaum Cina di Malaysia.

Cory Aqunio yang pernah menjadi Presiden Filipina pada tahun 1985 juga merupakan imigran Cina di Filipina, secara kebetulan atau persamaan slogan yang dilaungkan Aquino juga adalah "People Power" untuk meraih sokongan rakyat menumbangkan kerajaan sedia ada sewaktu itu.

Harus juga diingatkan Anwar juga pernah mencadangkan dilakukan kajian mengenai Islam dan Confucius sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Di Malaysia hari ini, Anwar Ibrahim juga berada di dalam lingkaran sama dan atas sebab itulah beliau terkehadapan dalam memperjuangkan isu pluralisme dan perkara berkaitan dengan komuniti tersebut sehingga sanggup mengenepikan akidah bangsa sendiri.

Kes Anwar ini kalau kita perhatikan seakan sama dengan perancangan yang dilakukan oleh Yahudi untuk membentuk pemimpin Islam berbaur Yahudi seperti Kamal Atarturk di Turki yang boleh menumbangkan kerajaan Uthmaniyah.

Dari seorang berstatus anak luar nikah, Kamal akhirnya diangkat sebagai Presiden Turki pertama dan memisahkan Islam dari kehidupan seharian masyarakat Turki.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

09 di Bayan lepas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di Bayan lepas - Google Blog Search


Gorgeous Melampau!: Episod seram tak jadi <b>di</b> Kompleks Tabung Haji <b>...</b>

Posted: 19 Jun 2011 06:00 PM PDT


Yong dapat tawaran melanjutkan pengajian peringkat matrikulasi UKM dalam bidang Sains.
Seronok ya amat yaww!! 
Mana taknya, result SPM makan tak cukup, tapi dapat pulak sambung belajar.
Rezeki tu..

Yong mendapat tempat pengajian di Kompleks Tabung Haji Bayan Lepas, Pulau Pinang.
Yong happy sebab Yong dibesarkan di Penang 12 tahun.
Kembali semula ke pulau ni, memang sangat dinanti.
Mak pun happy sebab anak dara sorang dia ni dekat dengan rumah dia. Di Sungai Petani.
Kalau belajar kat Penang, senang nak balik rumah mak bila cuti hari minggu.

Kompleks Tabung Haji ni baru je siap pembinaannya masa Yong mula2 masuk.
Katil baru, cat baru, peralatan baru, kawan baru, semangat baru.
Yang pasti, waktu tu tahu seronok je. Rasa macam dapat kebebasan.

Photobucket

Sepanjang belajar di sini, tak ada gangguan pelik2, maklumlah,
orang cakap tempat baru selalu kena kacau dek penunggu.
Tapi sepanjang Yong melilau dekat koridor bangunan pukul 2-3 pagi untuk pergi buat prep,
tak ada pulak Yong nampak kelibat pelik2 ataupun bunyi-bunyi yang menyeramkan.
Mungkin Yong bukan jenis yang peka kot?

Tapi bila hampir ke penghujung semester, makin banyak cerita2 seram yang Yong dengar.
Ada kawan Yong dari bilik lain, datang singgah guna bilik air di bilik Yong.
Keluar dari bilik air pucat lesi. Katanya dia nampak sesuatu yang menakutkan.
Yong terus bangun dan masuk bilik air.
Humm...tak nampak apa2 pun?
"Sialan elo, kamar mandi ku ngak punya apa2 barang kotor. Elo bilang apa sih?
Gue nggak ngerti...."

Kemudian dengar pulak cerita isteri kepada pengarah kolej kami
pengsan sebab menegur kelibat.
Yong tak pasti cerita ni benar atau tidak. Tapi mengikut cerita,
katanya dia nampak seperti seorang pelajar
merayau2 di ground floor pada waktu yang agak lewat.
Bila ditegur, terus budak yang disangka pelajar itu bertukar rupa.
Heeee....heeeee.....heeeEEEEE...!!!!

Ada juga cerita2 dari pengawal keselamatan bangunan.
Kata mereka, ketika berkawal di kawasan tangga,
mereka terserempak dengan langsuir.
Ada juga pelajar lelaki yang mengaku mereka nampak kelibat langsuir
di antena atas bumbung bangunan. Tak pasti juga cerita ini benar.
Mungkin sekadar untuk menakutkan pelajar perempuan.

Tapi ini episod yang Yong sendiri alami semasa
minggu2 terakhir di Kompleks Tabung Haji ni.
Esoknya dijadualkan peperiksaan Kimia.
Yong nak study lagi tapi Yong tahu tak ada gunanya.
Yong dah terlampau mengantuk.
Yong tinggalkan prep group dan terus ke bilik.
Kalau tak silap, bilik Yong bernombor 510.
Bilik paling hujung, tingkat paling atas, corner lot.

Lampu Yong biarkan terang sebab,
Yong tak nak roomates Yong masuk dan bukak tutup lampu.

Nanti tidur Yong terganggu.

Yong seorang je dalam bilik.
Semua masih sibuk dalam kelas buat last prep.

Yong letak buku kimia Yong atas meja dan terus menghenyak badan ke katil.

Yong nak tidur sangat2.

Baru nak tutup mata, Yong dengar bunyi perabot dialih-alih tempat.

Yong abaikan je.
Mungkin budak bilik sebelah mengalihkan almari atau meja.

Yong cuba tutup mata.

Tiba2 dengar bunyi helaian buku diselak2.


Yong bukak mata yang memang sedia berat sebab mengantuk.

Yong tenung buku kimia yang Yong letak atas meja.

Buku tu terselak macam berirama.

Buku diselak2...mula2 perlahan...flip-....flip-.....flip-....

lepas tu,....flipflipflipflip...

lepas tu perlahan balik, flip-...flip-.....flip-....flip-....

sambung balik dengan selakan laju.....flipflipflipflip.

Macam ada orang yang mengalihkan mukasurat buku tu,
tapi tidak ada sesiapa.

Yong tenung sampai buku itu ditutup semula sepertimana yang Yong tinggalkan tadi.

Dan buku teks itu setebal 2 inci.

Yong mengantuk sangat, jadi Yong tak peduli.

Yong terus sambung niat nak tidur.

Tapi mungkin 'benda' itu tak puas hati.

Dialih2nya almari yang sebesar almari hotel tu.
Kedepan..kebelakang.

Kalau diikutkan, andainya masa tu Yong tak mengantuk,

mungkin Yong dah melompat terjun dari katil dan berlari keluar bilik sebab takut.

Tapi mengantuk Yong lebih dari segalanya.

Yong ingat lagi apa yang Yong kata dalam hati waktu tu.

"Kalau ko nak main buku aku ke, almari ke, kain baju ke...main je lah.

Aku dah ngantuk. Nak tidor.

Jangan kacau aku, jangan buat bunyi, jangan tunjuk rupa sudah. 
Esok aku nak exam."

Zzzzzz.........(dah tak ingat apa dah time ni...lala-land)

Kengkawan MIT, Penang...korang2 takde own experience ke kat sini. 
Seingat aku, 'benda' tu duduk atas peha Kak Sakirah 
masa dia tengah duduk atas sejadah pakai telekung lagi. 
Sharmila kena 'tegur' dari luar tingkap bilik dia di tingkat 5. Korang tak kena?

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

09 di tasek gelugor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di tasek gelugor - Google Blog Search


Tanah Lot Rumah Di Pulau Pinang: TANAH LOT BANGLO <b>DI TASEK GELUGOR</b>

Posted: 13 Jul 2011 08:44 PM PDT

TANAH LOT DI TASEK GELUGOR, P.PINANG

BERMINAT SILA HUNBUNGI : PN.LIA: 019-5112882

HANYA TINGGAL BEBERAPA LOT LAGI

PLOT
LUAS (KPS)
HARGA
1
3300  X  RM 16.90
RM  55, 770.00
2
3080  X  RM 16.90
RM  52, 052.00
3
4410  X  RM 16.90
RM  74, 529.00
4
3873  X  RM 16.90
RM  65, 453.70
5
4466  X  RM 16.90
RM  75, 475.40
6
4466  X  RM 16.90
RM  75, 475.40
7
3827  X  RM 16.90
RM  64, 676.30
8
3766  X  RM 16.90
RM  63, 645.40
9
4466  X  RM 16.90
RM  75, 475.40
10
4466  X  RM 16.90
RM  75, 475.40
11
3720  X  RM 16.90
RM  62, 868.00
12
3659  X  RM 16.90
RM  61, 837.10
13
4466  X  RM 16.90
RM  75, 475.40
14
4466 X  RM 16.90
RM 75, 475.40
15
3612  X  RM 16.90
RM  61, 042.80
16
3753  X  RM 16.90
RM  63, 425.70
17
4723  X  RM 16.90
RM  79, 818.70
18
4723  X  RM 16.90
RM  79, 818.70
19
3701  X  RM 16.90
RM  62, 546.90
20
3683  X  RM 16.90
RM  62, 242.70
21
4787  X  RM 16.90
RM  80, 900.30
22
4766  X  RM 16.90
RM  80, 545.40
23
3630  X  RM 16.90
RM 61, 347.00
24
3104  X  RM 16.90
RM  52, 457.60
25
3440  X  RM 16.90
RM  58, 136.00
26
4925  X  RM 16.90
RM  83, 232.50

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

09 di Batu kawan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di Batu kawan - Google Blog Search


jokisenja.blogspot.com: Affendi mahu lupakan insiden <b>di Batu Kawan</b>

Posted: 12 May 2011 09:05 AM PDT

KUALA LUMPUR-Walaupun dibelungi rasa kecewa dengan insiden jump start di Batu Kawan, Mohd Affendi Rosli berharap dapat beraksi dengan lebih baik pada Pusingan 3 Kejuaraan Cub Prix AAM Malaysia PETRONAS yang bakal berlangsung di Stadium Sultan Mizan Gong Badak, Terengganu pada 13 dan 14 Mei ini.

Affendi dikenakan penalti 30 saat setelah didapati melakukan kesalahan jump start pada perlumbaan akhir CP130 bulan lepas.

Penalti itu secara langsung meletakkan Affendi di kedudukan kelapan walaupun dia melintasi garisan penamat di tempat kedua.

Jika bukan kerana denda tersebut, Affendi akan berada di kedudukan teratas keseluruhan CP130 bersama-sama pendahulu ketika ini, Ahmad Fazli Sham (Pennzoil Fastrac Racing) dengan 33 mata. Kini dia berada di kedudukan keenam dengan 21 mata.

Nasib malang turut menimpa rakan sepasukannya, Azlan Shah Kamaruzaman yang turut didapati bersalah kerana kesalahan serupa. Nasib pelumba berusia 27 tahun itu bertambah malang apabila gagal menamatkan perlumbaan ekoran masalah mekanikal pada pusingan ke-13 daripada 15 pusingan perlumbaan.

"Keputusan di Pusingan 2 pasti lebih baik jika bukan kerana kesalahan teknikal saya dan Azlan lakukan. Kami tidak menyangka klac baru ini amat sensitif dan ketika kami menkar ke gear satu ia menendang dengan kuat.

"Saya hampir berputus asa selepas marshal menunjukkan isyarat kesalahan jumpstart pada pusingan 5.

"Walau bagaimanapun saya meneruskan perlumbaan kerana lebih baik jika dapat membawa pulang mata berbanding dengan tangan kosong," kata pelumba berusia 26 tahun itu.

Tambahnya lagi, "Saya sangat menyesal dengan kesilapan kerana pada waktu itu saya yakin dapat menamatkan perlumbaan di atas podium memandangkan jentera Honda saya  begitu kompetitif di Batu Kawan. Malangnya,  saya gagal menggunakan kelebihan tersebut."

Affendi bertekad untuk melupakan perkara yang telah berlalu dan kini bersedia untuk memberikan aksi terbaik di Terengganu.

"Nasib saya kurang baik pada dua pusingan sebelum ini dan saya berharap ia akan berakhir di atas podium di Terengganu. Bukan setakat jentera Honda saya berada dalam keadaan terbaik setelah pelbagai pengubahsuaian dilakukan oleh mekanik, malah perlumbaan kali ini merupakan satu perlumbaan teknikal.

Saya amat menggemarinya kerana tidak semua pelumba CP130 dapat melakukannya dengan baik," kata Juara keseluruhan Novis 2007 ini.

Ketika Fazli mendahului kedudukan keseluruhan CP130, mengekori di belakangnya ialah Abdul Muhaimin Roslan (Yamaha Maju Motor Racing) di kedudukan kedua dengan 31 mata dan Mohd Zaqhwan Zaidi (Pachie Yuzy Honda Racing) ketiga dengan 26 mata.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

09 di tanjung bungah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di tanjung bungah - Google Blog Search


two plus one and more: Jom pergi Muzium Toy!!!

Posted: 18 Jun 2011 05:23 PM PDT


Yang pertama, saya tak sure ada jer perkataan 'toy' dalam bahasa malaysia. Tak per, yang saya nak cerita mengenai Muzium Toy yang terbesar di dunia. Jangan tak sangka, ia bukan terletak di New York, bukan di London, tapi di Pulau Pinang!!! yeay!!!

Bagi peminat watak-watak animasi, ini merupakan lokasi yang wajib anda pergi. Terletak di Tanjung Bungah, bersebelahan dengan Hotel Copthorne, muzium toy tersebut mempamerkan sejumlah 10,0000 pelbagai jenis watak kartun. Dari daoraemon hingga ke shrek. Patung jack sparow pun ada.

Tiket masuk ialah RM10 bagi orang dewasa, kanak-kanak RM6.  Saya rasa ini adalah muzium hak milik individu. Muzium ini dibuka setiap hari dari jam 9 pg hingga 8 malam.

Nak maklumat lanjut boleh hubungi Mr Loh di talian 012-4602096. Ni alamat penuh dia.
Penang Toy Museum,
Jalan Tanjung Bungah,
11200 Tanjung Bungah
Penang

Kami bagai nak gila amik gambar dengan hampir semua watak yang glamour2 tu. heheheheh

antara koleksi yang unik

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

09 di nibong tebal - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di nibong tebal - Google Blog Search


Anak Seberang: Walk about BN Pulau Pinang <b>Di Nibong Tebal</b>

Posted: 12 Jul 2011 05:01 AM PDT

BN Pulau Pinang memperhebatkan usaha didalam merampas kembali kerusi-kerusi Parlimen dan DUN yang dimenangi pihak lawan dalam PRU12 yang lalu.

Kali ini, keseluruhan kepimpinan parti-parti Komponen BN Pulau Pinang telah turun padang bagi mendekati para pengundi secara langsung di Pasar Awam Nibong Tebal di Taman Berjaya dan sebahagian Pekan Nibong Tebal.

Komitmen yang ditunjukkan oleh setiap pemimpin didalam menyelami hati dan perasaan pengundi amatlah dipuji. Dato' Zainal Abidin Osman selaku Pengerusi UMNO Pulau Pinang yang juga Pengerusi BN Nibong Tebal, bersama Dato' Dr Teng Hock Nan Pengerusi Gerakan Pulau Pinang bersama-sama pemimpin MCA, MIC dan PPP telah berusaha menemui seramai mungkin rakyat di kesempatan yang ada.








Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

09 di balik pulau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di balik pulau - Google Blog Search


Exabytes Malaysia Blog » DURIAN BUFFET with Exabytes&#39; beloved <b>...</b>

Posted: 05 Jul 2011 01:42 AM PDT

This year the pungent aroma of durians from Penang has traveled a far distance to KL and even Singapore. Exabytes' very first Durian Party attracted more than 80 clients from KL, Penang and some from Singapore. Known as the king of fruits, we all know that the durian is famous for its formidable thorn-covered husk, unique (some say 'super wonderful') odour and the heatiness experienced by eaters after consuming. And at Exabytes' Durian Party just a week ago, there were over 20 different types of durians for our valued clients and Exabees to choose from.

Sunday at 1.30pm, while the sun was still sunny and bright, 50 Exabees together with 80 clients of Exabytes set foot in Fruit n Spice, a durian farm situated at Balik Pulau, Penang for our ultimate Durian Buffet!! Yeah…! And what was crazier was that we were going to eat durians alongside Penang Laksa! As both are infamous for their heatiness experienced by eaters after consuming, we knew that we were in for a food joy ride this afternoon. But we didn't fret. To tame the formidable durian and the exotic Penang Laksa, we had prepared mangosteens, salt water, cempedak, the rambutan, etc to cool ourselves down.

The Durian aka The King of Fruits

The Durian aka The King of Fruits

After the long winding roads along Balik Pulau, we finally reached the car park of the durian farm. With more than 50 cars all by Exabytes' clients and Exabees, we practically jammed up the entire parking space at Fruit n Spice.

After the strenuous parking endeavor, Exabees distributed Exabytes stickers to our clients for identification purpose so that they can enjoy the durian buffet.

Waiting for our arriving clients

Waiting for our arriving clients

Without further ado, the durian craze had begun!

Opening the formidable thorn-covered husk.

Opening the formidable thorn-covered husk.

The golden flesh of the king of fruits

The golden flesh of the king of fruits

Our happy clients cum eaters ☺

Our happy clients cum eaters ☺

Some memorable and enjoyable moments

Some memorable and enjoyable moments

Exabytes' clients who enjoyed eating outdoor

Exabytes' clients who enjoyed eating under shady trees

My Durians, my Love!

To make it even more indulgent and exciting, Penang Laksa here we come!!!

Ingredients of Penang Laksa (before pouring in the super tasty Asam Laksa soup) – onion, pineapple, cucumber and mint leave.

Pouring in the Penang Laksa soup.

Wow, super hot and spicy! I must savor it slowly

Why can't I have another bowl?

Thumbs up by one of our happy clients

80 bowls of Penang Laksa were finished off in less than half an hour. To further indulge ourselves, we ordered another 45 bowls for our clients and some Exabees.

Care for a hand wash at this antique washbowl before we go on to the dessert?

"We want dessert! We want dessert!"

Here comes one of our desserts, the Rambutan to cool off some heat

Salt water, a necessity after eating the durian

Client checking out on Easy.my, the latest brainchild of Exabytes

Exabytes recycled bags for our clients for easier shopping in future

Distributing Exabytes and Easy.my recycled bags

Just like the old saying "all good things must come to an end", some of our KL clients needed to drive back home earlier before sunset. However, maneuvering out of the car park was no easy task.

Two Exabees giving assistance to clients getting out of the car park

After all the savoring of great fruits, chit-chatting and great fun, it's time to head home. But wait! Can be bring back some of the durian and rambutan if it's ok?

Don't stop me! I wanna bring the durian back home to eat some more!

Yeah….! It's finally mine.

'Durian gifts' for everyone

Last but not least, we want to extend a special thanks to the OC, and more importantly our participating clients especially those who traveled all the way from KL and Singapore!! Thank you so much for taking the time to come, your participation has made our Durian Party a merrier and a more meaningful one!

Stay tuned for more Exabytes news, who knows next time we will have another round of buffet at somewhere exotic.

Exabytes Event

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved