Rabu, 29 Februari 2012

09 di Butterworth - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Butterworth - Google Blog Search


ANWAR <b>DI</b> UGUT DENGAN BANGKAI AYAM?

Posted: 29 Feb 2012 06:30 AM PST

Bangkai seekor ayam ditemui digantung di pintu pagar pusat khidmat Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Jalan Tenggiri, Seberang Jaya di Butterworth hari ini.
  
Petugas pusat khidmat itu, Fathilullail Jaafar Sidek berkata beliau menemui bangkai berkenaan pada jam 10 pagi ini ketika baru sampai di pejabat.
  
"Bangkai ayam itu ada kesan darah dan sebelah kakinya dipotong," katanya kepada pemberita di Butterworth hari ini.
  
Fathilullail berkata bangkai ayam itu dipercayai diletakkan di situ antara jam 3 pagi dan 10 pagi ini kerana beliau berada dalam pusat khidmat sehingga pukul 3 pagi tadi.
  
Beliau telah membuat laporan di Ibupejabat Polis Seberang Perai Tengah.

- Bernama

Bangkai ayam di pintu pagar pusat khidmat

REALLY BANGKAI AYAM <b>DI</b> PUSAT KHIDMAT ANWAR IBRAHIM <b>...</b>

Posted: 29 Feb 2012 08:02 PM PST

Bangkai Ayam.

Bangkai seekor ayam ditemui digantung di pintu pagar pusat khidmat Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Jalan Tenggiri, Seberang Jaya di Butterworth hari ini.

Petugas pusat khidmat itu, Fathilullail Jaafar Sidek berkata beliau menemui bangkai berkenaan pada jam 10 pagi ini ketika baru sampai di pejabat.

"Bangkai ayam itu ada kesan darah dan sebelah kakinya dipotong," katanya kepada pemberita di Butterworth hari ini.

Fathilullail berkata bangkai ayam itu dipercayai diletakkan di situ antara jam 3 pagi dan 10 pagi ini kerana beliau berada dalam pusat khidmat sehingga pukul 3 pagi tadi. Beliau telah membuat laporan di Ibupejabat Polis Seberang Perai Tengah.

Bagi bangkai ayam, cuba bagi ayam KFC ke atau ayam masak kari pun ok jugak, ada juga gunanya nanti, perbuatan ini sesuai disifatkan sebagai satu perbuatan yang kejam.

Ayam kan untuk makan, bukan digunakan untuk sampaikan mesej mesej tertentu, contoh dalam kejadian ni, siapa yang nak makan ayam tu? kan dah membazir tu.

Ramai lagi orang kat luar sana yang tak dapat makan ayam beb, tapi orang orang ni boleh jadikan ayam sebagai satu mesej untuk mereka.

Kalau nak hantar mesej, tulis lah surat ke, hantar email nak lagi simple hantar sms pun boleh.

SEKIAN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved