Rabu, 11 April 2012

09 di Bukit mertajam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Bukit mertajam - Google Blog Search


Hari Selasa Azril Azlina <b>di Bukit Mertajam</b> - MUHAMMAD AZRIL <b>...</b>

Posted: 01 Feb 2012 04:18 AM PST

Hari Selasa Azril Azlina di Bukit Mertajam

Catatan 25/10/2011

Catatan ini merupakan kesinambungan dari catatan yang lepas. Setelah kereta Abah Mertua Azril menyusur masuk ke Plaza Tol Juru, Azril dan isteri tercinta pun ke Berapit. Tujuan kami makan tengahari disana adalah untuk makan tengahari. Selain itu lokasi tersebut dipilih adalah disebabkan disana terdapat sebuah kedai menjual rim tayar sport dengan harga yang murah. Cuba bayangkan jika di kedai kedai biasa harga rim tayar sport mencecah ribuan ringgit, manakala di kedai tersebut hanyalah ratusan ringgit sahaja.

Setelah sampai disana kami pun terus melihat dan memilih rim tayar sport untuk dipasang di kereta, kami memilih yang murah dan yang cantik. Setelah kombinasi pilihan kami berjaya isteri tercinta pun terus membayar harga rim tayar sport tersebut dan mekanik bertugas pun memasang rim tayar sport tersebut. Semasa menunggu mekanik memasang rim kami pun pergi makan disebuah kedai makan yang terletak berhadapan dengan kedai rim tersebut. Setengah jam kemudian setelah habis makan kami pun terus ke kedai rim tersebut, sesampainya kami disana mekanik bertugas terus memandu uji kereta yang dipasang kemas rim tayar sport.

Setelah mekanik bertugas habis memandu uji kereta kami lalu ia pun menyerahkan kunci pada Azril, dengan rasa gembira Azril pun memandu kereta yang dilengkapi rim baru tersebut. Insan yang paling gembira adalah Puan Azlina, ini adalah disebabkan kereta kelabu tersebut merupakan miliknya manakala kereta oren tersebut menjadi menjadi milik Azril sekarang ini.

Setelah jam menunjukkan pukul 2 petang Azril pun menghantar isteri tercinta pulang ke kuarters dan Azril pula menyambung kerja di pejabat. Semasa dalam perjalanan pulang ke kuarters antara perbualan yang menerik adalah mengenai makanan. Antara lokasi tempaat makan malam kami adalah di Kubang Semang..........

 Proses pemasangan rim dijalankan

.

Dengan gembira isteri tercinta memerhatikan rim dipasang

.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved