Ahad, 8 April 2012

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search


.: A People Most Balanced :.: Lagi lagi cerita circle

Posted: 08 Apr 2012 05:38 PM PDT


Tasik cempaka destinasi kami peatang semalam untuk beriadah bersama.Katanya untuk menambah stamina dan latihan fizikal untuk panjat bukit brogan nanti. Tiga kali trips dari kolej ke tasik, adik-adik teruja benar,kakaknya mungkin lagi teruja. Mana tahu, hari yang cerah sebegitu, hujan pula lewat petang. Kami berteduh di bawah pondok. Menyaksikan hujan yang turun mencurah-curah. Ada keindahan dan kekuasaan Allah yang dapat kami lihat. Itulah pengisian circle kami petang itu. Dalam hati, rasa bersalah yang teramat apabila mengenangkan rancangan yang dicanakan awal-awal tadi tergendala dek hujan. Mungkin salah seorang dari mereka perasan riak wajah yang berubah…"kak…wamakaru..wamakaraALlahu, waAllahu khayran maakirin…". Dia tersenyum nipis. Ya, dia terlupa dan diingatkan pula oleh mutarabbinya.
Diakhir pertemuan, kami berpelukkan. Kali ini seperti lebih erat lainnya. "akak minta maaf, tak tahu jadi macam ni" saja mahu menduga mereka. Bagaimana persepsi mereka pada apa yang berlaku hari ini. " Kak, best la hari ini. Thriller…kenangan kita"
Ye hari ini circle kita ada…
hujan lebat, berteduh di bawah pondok. Serasanya air tasik tu hampir melimpah. Biawak-biawak mulai keluar dari tasik. Hehe momen yang tak dapat nak dilupakan. Malamnya pula, berinai jari kelingking hehe, benchmark kita katanya.
Well sweet enough for me dearest…
Aina yang baru join circle hari ini, jangan terkejut dengan apa yang anda lalui pada pertama kalinya..
Yang akan datang, pasti lebih lagi terujanya!

jazakillah, kepada ukhty m yang datang macam rescuer yang super cool lagaknya. Indahnya berada di dalam saff, seorang pincang ada yang datang memimpin, atau paling tidak, datang menongkat bahu...

CITYBLOGGER..PENAFIAN Laman ini tidak bertanggungjawab atas <b>...</b>

Posted: 02 Apr 2012 07:29 PM PDT

KUKUKAKI: SALASILAH ANWAR AL DAJJAL: SEJARAH KELUARGA ANWAR YANG SEMEMANGNYA ROSAK!! Email dari Ceruk Tok Kun tentang salasilah Anwar Ibrahim mungkin mengejut ramai pihak, ...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved