Ahad, 27 Mei 2012

09 di seberang jaya - Google Blog Search

09 di seberang jaya - Google Blog Search


tinta balqees: KE <b>SEBERANG JAYA</b> PULAU PINANG

Posted: 26 May 2012 07:04 AM PDT

Kalau kemalasan dah melanda diri memanglah blog ni penuh dengan serawang sana sini........lagi pun dah mula dapat tempahan kek untuk majlis perkhawinan dan pertunangan.Ini pun ada beberpa cerita sewaktu saya menemani En Suami menghadiri seminar di Seberang Jaya Pulau Pinang selama dua hari disana.

Kami terpaksa menginap di Hotel Ixora Seberang Prai kerana di Sunway Hotel penuh.......tempat seminar En Suami di Pusat Konvensyen Sunway Megamall saja apa pun tidak lah jauh dari hotel kami menginap.Hotel Ixora ni pun masih baru lagi.......hotel empat bintang bersih bersih dan layanan pun bagus.

 Kalau tak salah saya waktu tu sambutan Hari Ibu....pihak Hotel turut menyambut dengan mengadakan pertandingan menghias kek untuk pengunjung  hotel...terutam utk para ibu.En Suami mengalakan saya menyertainya tapi terasa kurang adil jika saya turut serta........ayat macam bagus aja!!....sebenarnya lebih kepada perasaan malu.
Antara perserta yg menyertai pertandingan menghias kek anjuran Hotel Ixora.
Sewaktu En Suami keSeminar saya ambil kesempatan untuk melawat kakak saya yang tinggal dengan keluarga anak perempuanya di Penaga.Kebetulan sewaktu kesana dihari kelahiran Kak Ngah saya so saya ambil kesempatan menyambut di Sunway Megamall...ajak makan2 aja dan En Suami sempat membelikan sebiji kek sebelum dia masuk kedewan Seminar.
Yang ni cucu saudara saya.......Qaisara, bijak walau pun baru berusia empat tahun....comel kan.
Sebelum pulang saya dibekalkan nasi lemak hasil tangan Kak Ngah saya.....terbaik dari ladang.

Tiada ulasan:

Catat Komen