Isnin, 11 Jun 2012

09 di Bukit jambul - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Bukit jambul - Google Blog Search


Program Promosi <b>di</b> Mydin <b>Bukit Jambul</b> & Naza Cafe Pulau Pinang!

Posted: 09 Jun 2012 08:10 PM PDT

Alhamdulillah..program promosi filem MOMOK Jangan Cari Pasal pada 9hb Jun di Mydin Bukit Jambul dan Naza Cafe di Pulau Pinang berjalan dengan lancar dan jayanya. bagi pihak produksi filem MOMOK..Jangan Cari Pasal, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada Sayang N. Azian, Afisz Aris, Lan M. Nasir, Deejay Ringgo , Sdra Naza, Hemee Wara Dato, Masmunaliza, Pihak Pengurusan Mydin Bukit Jambul, Rakan yang yang tidak dapat saya sebutkan nama mereka di sini dan para peminat di Pulang Pinang dan mereka2 yang telah menjayakan program ini secara langsung dan tidak langsung. Pihak kami akan berada selama sehari lagi (1ohb Jun) di Pulau Pinang dan akan meneruskan program promosi kami di negeri2 sebelah Pantai Timur dan di ikuti sebalah Selatan tanahair. Letih..tapi amat menyeronokkan kerana semua sporting! Terima kasih atas sokongan dan teruskan sokongan anda kepada filem MOMOK..Jangan Cari Pasal.

Daerah Karangasem: Akomodasi Terdekat <b>Di Bukit Jambul</b>

Posted: 07 Jun 2012 08:24 AM PDT



  Objek wisata Bukit Jambul di lengkapi dengan areal parkir yang luas dan dekat dengan kawasan Bukit Jambul terdapat sebuah restaurant yang cukup bagus dan besar, serta mampu menampung kapasitas untuk wisatawan yang singgah dalam bentuk grup ataupun rombongan. 
  Nama restaurant tersebut adalah Restaurant Puri Boga, letaknya tidak terlalu jauh dari objek wisata Bukit Jambul. Restoran ini berjarak sekitar 53 km dari bandara Ngurah Rai. dan dapat ditempuh sekitar 1,5 sampai 2 jam. sejumlah menu spesial di restoran ini adalah seperti, gado-gado, ayam goreng, nasi goreng, seafood, serta menu eropa dan tradisional bali, yang disajikan dalam bufee.
  Sembari menikmati keindahan alam pegunungan dan hamparan sawah terasering, serta udaranya yang sejuk, wisatawan juga bisa bersantai dengan menikmati santapan di Coffee Shop "Green Hills".

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved