Sabtu, 8 Disember 2012

09 di permatang pauh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di permatang pauh - Google Blog Search


MPP Online: HOT!! Mangsa LIWAT terbaru <b>di Permatang Pauh</b>..

Posted: 05 Oct 2012 05:00 PM PDT

Kalau tak menipu, bukan lah pencacai penjilat Anwar namanya beb.. Gua rasa, menipu dan memfitnah tu dah jadi darah daging puak-puak kaldai Pakatan semua..

Yang paling baru.., puak-puak Pakatan menerusi blogger bertaraf kaldai dorang telah KANTOI dalam membuat propaganda bertaraf budak tadika..

Petang semalam, ada sorang lelaki bernama Talib yang didakwa kononnya Ketua Cawangan Umno Batu 5 bertindak membakar baju Umno dan juga menaikkan banner mengecam pemimpin Umno negeri..

Gua nak dedahkan disini, lelaki tu sebenarnya adalah ahli PKR.. Mamat yang bernama Talib tu merupakan bekas ahli Umno yang KALAH dalam pertandingan merebut jawatan Ketua cawangan..


Kecewa kerana kalah.., mamat kurus kering tu terus mengisi borang keahlian PKR.. Semua orang di Batu 5 tahu pasal mamat sewel tu beb..

Dan gua juga dimaklumkan, mamat yang meroyan petang semalam tu sebenarnya DIBAYAR oleh geng dorang sendiri untuk menyamar sebagai Ketua Cawangan Umno Batu 5 seterusnya memburukkan Umno negeri..

So..., semua adegan tiga suku mamat tu sebenarnya adalah lakonan semata-mata yang DIUPAH oleh gerombolan pemuja Anwar.. Banner serta segala sepanduk juga sebenarnya disediakan oleh PKR..

Korang nak bukti? Cuba korang teliti gambar dibawah ni beb.. Tengok betul-betul loud healer yang digunakan oleh mamat tu.. Nampak tak ia bertulis AMK Permatang Pauh?


Jadi.., KANTOI lah sudah puak-puak Pakatan laknatullah di Pmtg Pauh ni untuk memburukkan Umno negeri.. Gua diberitahu bahawa laporan Polis akan dibuat terhadap mamat tersebut dan juga beberapa blog pencacai PKR...

Inilah akibatnya kalau menipu tu dianggap sebagai satu ibadah didalam polisi Pakatan... Apa nak heran.., kalau kawan dengan setan pun tak salah.., menipu pun biasalahhh...

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved