Sabtu, 16 Jun 2012

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search


EHHH INI DEMA DAH EDIT NIE! INI MESTI UMNO PUNYA KERJA

Posted: 05 Jun 2012 02:21 AM PDT

Korang jangan percaya, ini  mesti UMNO punya kerja terrrrrkutukkkk, konssspirasiiii Najib, dia yang buat, UMNO yang buat nie, dema EDIT, sebenarnya PKR ke arah Islam yang sebenar, Mana ada kita cacaikan PAS, tengok kelmarin kita yang suruh dema berhimpun di stadium Kedah, sapa kata Anwar bukan golongan Ulama? tak kan korang tak percaya? Setiap kali cermah dia memang ada sebut hadis dan nas, kira ok ler  tu, tanya ler yang tukang dengar dalam cermah dia, semua ayat yang baik-baik jer... errr adaler kata sekali dua SIAL... errr tak caya kena ler tanya Shamsida errr alamak sori tanya ler Azmin errr tak caya juga tanya ler errr kak One ishhh nak tanya sapa lak? errr ko pergi tanya ler Nallakurapan dia memang ada selalu dengan nuar

Macamanapun bagi semua yang nak tengok nie kenaler beristigfar banyak-banyak memang PKR buat untuk bagi korang supaya istigfar sebenarnya... mana ada kita niat tak baik hehehe

di negeri pulau pinang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri pulau pinang - Google Blog Search


Jawatan Kosong Majlis Agama Islam <b>Negeri Pulau Pinang</b> (MAIPP <b>...</b>

Posted: 31 May 2012 07:55 PM PDT

Teknik Menjawab Soalan Temuduga
A Place Where I Express What I Thought Of Dunia permotoron kereta aksesori sparepart mitshubishi evo
↑ Iklan Disini 468x60 scale to 360x45 RM30 Sebulan ↑
Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan bagi mengisi jawatan kosong di Pentadbiran Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang

1. PEGAWAI TADBIR GRED N41
2. PEGAWAI UNDANG-UNDANG GRED L41
3. PENOLONG JURUTERA GRED J29


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Tarikh Tutup Permohonan:- 15 Jun 2012

* Dapatkan Tutorial Komputer Dan Handphone Secara Percuma (Klik Sini)
* Ketahui! Kaedah Membuat Duit Di Internet Yang Sebenar! (Klik Sini)
* Mempelajari Cara Solat/Sembahyang Secara Online (Klik Sini)
* Ingin Berniaga Online?Kedai Online Melalui Facebook (Klik Sini)
* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)
 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved