Isnin, 14 Januari 2013

09 di Bukit mertajam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Bukit mertajam - Google Blog Search


Char Koay Teow Paling Power <b>Di Bukit Mertajam</b> - The Journey Of <b>...</b>

Posted: 08 Jan 2013 04:18 PM PST

lps maghrib, masing2 bersiap nk keluar cari baju & perut dh berkeroncong minta diisi. eddy ajak singgah ke aeon bukit mertajam sbb anak2 sdh kehabisan baju bersih (kan dia yg kata tak yah bawa baju byk2 blh beli kt sana hehe). dpt apa yg dicari, kitorg trs terjah Is Char Koay Teow Bukit Mertajam (terlupa plak nk snap gmbr kedai). eddy kata ini kedai CKT plg best kt utara. ishhhh... korg, masa tgh tunggu order siap, bau diorg msk pn dh cukup menyelerakan!


CKT saiz besar... kuah banjir.... tambah lg lauk udang msk apa pn afne tak igt nama dia tp rasa udangnya mmg sedap manis!


ni tukang tunjuk arah. dolu2 time keje gomen kena outstation ke penang, eddy suka mkn CKT kt sini.


afne sorg je yg taram cili dlm botol tu... perghhhh berselera btl mkn CKT sampai hbs kuah dihirup hahahaha
family kakak ipar tgh menikmati CKT. diorg pn puas hati komen sedap siap tapau bawa balik hotel hehe...

adehhh.. tgk blk gmbr CKT tu terliur lah plak... mana nk cari CKT power mcm tu kt batu pahat ni?! 
teringat balik kenangan mengandungkan hana dulu klu blh tiap2 mlm nk pekena CKT kt Mali's Corner, Tmn Bunga Raya, Setapak. nk beli dh la kena beratur pnjg tp mls nk keluar so eddy la jd mangsa jd tukang beli. nsb baik area blkg rmh je hehe... kedai tepi jln je, yg keje rata2 student ittar pastu diorg bukak lagu kuat2. selain CKT, ada nasi lemak sedap jugak. tak pernahnya lengang sentiasa ada org beratur pnjg. tp dgr2nya kedai tu dh pindah ke danau kota, setapak. sejak pindah desa petaling lps bersalin hana, x pernah lg mkn kt sana.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved