Rabu, 2 Januari 2013

09 di permatang pauh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di permatang pauh - Google Blog Search


JUDGE MPP: TERKINI!!! Anwar MENGAMUK <b>di Permatang Pauh</b>..

Posted: 02 Jan 2013 01:30 AM PST


Gua dimaklumkan sebentar tadi, Anwar mengamuk sakan bila billboard gambar dia di kawasan Permatang Pauh ni dirosakkan dengan cat merah..

Bukan gambar Anwar je kena beb.., tapi gambar Mansor Tokong pun kena jugak.. Tu yang dorang meroyan sangat..

Dah tu.., ada suara-suara sumbang yang mula tuduh ni semua kerja bebudak upahan Umno.. Dorang kata, tak mungkin ada penduduk di Permatang Pauh ni yang sanggup buat macam tu sebab semuanya sayang pada Anwar.. Uwekkk!!!

Apapun.., gua yakin ni signal jelas dari masyarakat setempat untuk Anwar dan Mansor Tokong..

Ye lah.., Anwar dan Mansor tu nama je wakil rakyat kat Permatang Pauh ni, tapi muka dua ekor ni langsung tak pernah nampak turun kawasan untuk ambil tahu pasal masalah masyarakat..

Kalau macam tu punya gaya.., confirm bungkus la masa mengundi nanti beb.. Hahahaha...

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved