Selasa, 5 Februari 2013

09 di balik pulau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di balik pulau - Google Blog Search


Qaseh Puteri: DETIK AKHIR <b>DI BALIK PULAU</b>

Posted: 28 Dec 2012 10:09 PM PST

Assalamualaikum,
Bila dah ujung2 sem ni memang la masa tu la nak miss dengan lecture.. nak miss kat balik pulau.. padahal masa mula2 dulu punyelah tak nak pun gi balik pulau ni.. perjalanan jauh,, habis masa kat atas jalan je.. pergi tidur, balik tidur.. tapi dah hujung2 memori tu la yang kita ingat balik..
With Mr.Lim, lecture BEL.. kembali ke sekolah..

With En.Shfri..lecture account.. belajar sampai muntah..

Dengan housemate.. ada rezeki kita serumah lagi..
Dan sekarang, yang ada hanyalah fokus untuk final.. ye final.. tak mo main dah.. walaupun diri sendiri terumbang ambing lagi, tapi semangat tu ke kutip balik.. susun elok2.. Aishah, semoga kau tabah.. kawan2 semoga berjaya..

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved