Sabtu, 2 Februari 2013

09 di tanjung tokong - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di tanjung tokong - Google Blog Search


BLOG PENANG: 09 <b>di tanjung tokong</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Jan 2013 01:52 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

jom pancing lepak tepi laut: memancing <b>di tanjung tokong</b>

Posted: 03 Jan 2013 03:03 AM PST

Oleh kerana, blog ni, hilang dan jumpa semula, jum kaknab update mancing kat tanjung tokong, penang. tapi lama dah, sebab blog ni blog mancing, kaknab takut nostalgia memancing hilang, kaknab abadikan dalam blog ni,

tanjung tokong, ialah tempat kaknab dibesarkan, sudah tentu penuh dengan nostalgia, kalau pi sana kaknab macam semut, jumpa sapa pun mesti tegur punya. seronok kan kalau kita pi tempat yang kita kenai satu kampung. tanjung tokong banyak berrubah, pantai dan lautnya pun banyak yang berubah, sekali air bah sekali pantai berrubah, di tanjung tokong ada bena satu benteng  panjang sebagai benteng jika berlaku tsunami, pot memancing yang cantik, tetapi, nak naik kena tunggu air surut, nak turun balik pun kena tunggu air surut semula, memang lece, maknanya kena tunggu seharian, kena bawa bekal air dan makanan yang banyak kalau tidak kebuluran, kena bawa sejadah juga untuk sembahyang. jum kita tengok gambarnya.

BLOG PENANG: 09 <b>di tanjung tokong</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Jan 2013 02:07 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

<b>Tanjung</b> Park Condominium, Tanjong <b>Tokong</b>, RM <b>...</b> - IProperty

Posted: 29 Jan 2013 06:16 AM PST

Jalan Tanjung Tokong, 10470 Tanjung Tokong, Penang, Tanjung Tokong, Penang

Description

Tanjung Park Condominium is a luxury condominium in Tanjong Tokong, Penang. Completed in 2004 on freehold tenure, it comprises two 25-storey blocks. Each standard unit has a floor area ranging from 950 sq ft to 1,080 sq ft while executive units range from 1,937 sq ft to 2,400 sq ft. Maintenance fee is at RM0.18 per sq ft.
The luxurious Tanjung Park development comprises 285 units in two 25-storey blocks and 14 Townhouses.

Its unique layout architectural features are inspired by classical French architecture. With all units elevated on top of a podium, every unit enjoys the impressive seaview of Penang's famed gurney bay.

Amenities at its vicinity includes numerous schools, banks, healthcare facilities, shopping centre and an array of public transport that offers convenience for owners.


Similiar properties you might be interested in:

Here are some other properties that match the same criteria as the one you are looking at

Latest Condo/Serviced Residence in Penang For Saleview more >>
Latest Condo/Serviced Residence in Penang For Rentview more >>

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved