Ahad, 26 Mei 2013

09 di balik pulau - Google Blog Search

09 di balik pulau - Google Blog Search


kenduri <b>di balik pulau</b>, penang - RED is equal to ZIRA

Posted: 06 May 2013 07:45 PM PDT

cerita lama lagi masa balik Penang tempoh hari selepas habis berpantang. pergi kenduri kawan ba di balik pulau. bawa khalisah. dia sangat baik. makcik khalisah yang pegang khalisah masa ibu dengan babah tengah makan. diam je dia dengar bising orang berkaraoke. masa ni khalisah bawu 2 bulan lebih.
 khalisah dan makcik aka adik ipar cik zira


alamak, khalisah nangis. kesian dia. ok-ok, ibu pujuk ye sayang
pergi dengan babah, balik dengan makcik sebab babah tu kan memang banyak urusan. pergi balik pulau ada je nak menyinggah jumpa kawan. maka baliklah dulu ibu dengan khalisah.
masa dalam perjalanan balik suka dia tengok luar. mulut bercakap tak berhenti. lepas tu tetiba dia diam. dah tido rupanya anak ibu tu. penatlah tu agaknya bercakap sorang-sorang.
kenduri dekat penang dah pergi dengan khalisah. dekat JB ni belum pergi kenduri mana-mana lagi dengan khalisah. coming soon lah tu.

~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 25 april 2013 8.48 a.m.

Tiada ulasan:

Catat Komen