Sabtu, 22 Jun 2013

09 di nibong tebal - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di nibong tebal - Google Blog Search


wow!!! 150 ribu hadir di ceramah nizar jamaluddin <b>di nibong tebal</b>.

Posted: 03 May 2013 09:02 PM PDT


Sapa kata Nizar tak popular? Sapa kata Nizar dah tak ada peminat?? Kalau Nizar tak popular dan tak ada peminat, takkan la sampai 150 ribu orang datang dengar ceramah dia bersama Chegu Bard di Nibong Tebal semalam kann..

Lepas ni.., confirm Chegu Bard menang di Dun Sungai Acheh sebab Nizar dah tolong kempen kat situ.. Yelahh.., bekas Menteri Besar tu beb.., bukan main-main tau..

Apapun.., gambar diatas tu bukan gambar superimposed atau photoshop tauu.. Memang ada 150 ribu orang kat situ cuma tak muat je nak tangkap semua dalam satu gambar..

Korang tak percaya?? Cuba korang tanya Nizar atau macai-macai Pas.., mesti dorang setuju dengan gua.. Hahahahaha..

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved