Jumaat, 20 September 2013

09 di Batu kawan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Batu kawan - Google Blog Search


Ordinary Blogger: 1st time main bola <b>di</b> Stadium <b>Batu Kawan</b>! - Fazrol

Posted: 16 Sep 2013 02:39 AM PDT


Orang Penang mesti tau kat mana Stadium Batu Kawan kan? Stadium rasmi bagi team Harimau Kumbang, tue pun kalau diorang tak jadi lawan di Stadium Bandaraya yang ada kat sebelah pulau.
Sambil try ushar gambar-gambar lama kat laptop ini, ternampak plak gambar kurus aku dulu. Tapi masa nie, memang tengah nak naik badan. Tapi tak kahwin lagi. Main bola pun pancit. Antara aktiviti feveret aku nie. Kalau tak main bola, main futsal Itu je.
Tapi sejak pindah KL nie, satu jenis sukan pun tak pernah main lagi. Macam mana laa badan tak naik. he he.
Hari tue sekali je, dapat main Paintball bersama blogger untuk peluhkan badan.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved