Selasa, 21 Januari 2014

09 di seberang jaya - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di seberang jaya - Google Blog Search


Anak Seberang: Peserta Himpunan Sokong PM <b>di Seberang Jaya</b> <b>...</b>

Posted: 18 Jan 2014 03:56 AM PST

Beginilah rupanya keadaan machai Dap yang boleh digelar si kitol kelihatan begitu terdesak dan tertekan apabila sambutan himpunan aman menyokong PM siang tadi mendapat sambutan yang menggalakkan walaupun dalam notis yang singkat.
Terdesaknya puak pakatan haram melayu barua dap merekayasa sebuah fitnah untuk menimbulkan persepsi negatif terhadap himpunan siang tadi. 
Sanggup puak melayu haramJadah jadi pemfitnah dan mereka cerita karut marut kononnya rakyat yang hadir siang tadi dijanjikan wang RM50 serta bungkusan mengandungi beras, tepung dan rempah! Kahkahkah
Ringkas cerita, aku bersama 3,000 yang hadir di himpunan siang tadi tidak dapat walaupun sekupang dan apa jua bentuk barangan jauh sekali imbuhan. Semua hadir kerana jihad fisabilillah untuk menegakkan hak orang Islam di Pulau Pinang yang tertindas dan demi Untuk mempertahankan pemimpin Islam dari dicerca oleh puak kapir harbi.
Kami hadir semua atas kerelaan hati dan atas tanggungjawab untuk mempertahankan ibu pertiwi di bawah sinaran membahang matahari. 
Aku kenal kebanyakan pemimpin Umno di Pulau Pinang dan mereka juga mengenali aku, tidakpun ada terkeluar sekelumitpun dari mulut mereka bahawa barangsiapa yang hadir tadi dijanjikan sebarang imbuhan.
Insaflah puak pakatan terutamanya melayu si kitol dari terus menjadi barua kapir harbi pakatan. Insaflah dari terus memfitnah dan mengadu domba yang keterlaluan seperti isu kangkong yang dilihat terlalu jelik dan bodoh!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved