Sabtu, 24 Mei 2014

09 di Bukit mertajam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

09 di Bukit mertajam - Google Blog Search


Anak Seberang: Video Ahli Parlimen DAP <b>Bukit Mertajam</b> <b>...</b>

Posted: 22 May 2014 11:21 AM PDT

Ayat Surah Al Imran ini seringkali digunakan oleh si kafir hatta Barack Obama sendiripun menggunakannya kononnya untuk menggambarkan kebebasan beragama.

Apa yang aku faham (mohon betulkan jika salah) adalah tanda berserah diri kepada Allah setelah kita berusaha dalam hal berkaitan dakwah mengajak kafir bersama Islam.

Permainan dan penggunaan ayat Al-Quran ini adalah untuk mengabui dan membuatkan macai pakatan yang jahil terlopong bagi yg tak memahami makna sebenarnya tanpa dibaca keseluruhan dari awal surah tersebut. Jelas sekali di sini puak kapiaq harbi ni hanya menggunakan dan memperdagangkan petikan ayat Al Quran yg suci demi kepentingan meraih sokongan politik sahaja. Tidak lebih dari itu. Sedarlah wahai penyokong pakatan.

Apa yg pentingnya, apa yang diungkapkan oleh si kapir harbi ini sememangnya sejak merdeka lagi sudah diamalkan oleh barisan nasional dalam keadaan aman sehinggalah kemunculan pakatan haram yg banyak memainkan dan membakar sentimen perkauman dan agama terutamanya Dap.

Wallhualam..


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG PENANG

Copyright 2010 All Rights Reserved