Selasa, 27 September 2011

09 di kepala batas - Google Blog Search

09 di kepala batas - Google Blog Search


MPP Online: PANAS!!! Wan Azizah akan bertanding <b>di Kepala Batas</b>..

Posted: 07 Sep 2011 11:52 PM PDT


Memang panas berita ni beb.. Panas bukan sebab ada ibupejabat DAP terbakar.., tapi panas sebab Wan Azizah akan bertanding di Parlimen Kepala Batas pada PRU13 akan datang..

Gua dapat info ni dari sumber dalaman PKR di Kepala Batas sendiri.. Dorang kata, PAS tak mampu memang di Parlimen tu jadi biarlah PKR pula rampas kawasan tu dari UMNO/BN.

Memang hebatlah family Anwar Ibrahim ni kann.., semuanya dia nak sapu keliling.. Lepas anak perempuan dia Nurul Nuha dicalonkan untuk bertanding di Nibong Tebal, bini dia pulak akan bertanding di Kepala Batas..

Jadi apa kata puak-puak PAS? Berani ke dorang melawan cakap Anwar kalau DIPERINTAHKAN untuk serahkan kerusi disitu kepada PKR?

Gua yakin, PAS mana berani nak angkat muka bila Anwar bersuara.. Hadi Awang pun tak berani kat Anwar ni beb sebab Anwar sudah pegang telor Mursyidul Am dorang iaitu Nik Aziz..

Lepas ni.., puak-puak pencacai PAS di Kepala Batas cuma tolong pasang poster dengan tolong kempen untuk PKR je lah yee..

Dan unit amal PAS jangan lupa tolong jaga parking dan kutip sampah masa ceramah kempen Wan Azizah di Kepala Batas.. Itu je lah yang puak-puak PAS tu layak punnn.. Hahahaha..

So memang betullah PKR ni dah jadi parti anak beranak.. Anwar di Permatang Pauh, Nurul Izzah di Lembah Pantai, Nuha di Nibong Tebal dan Wan Azizah di Kepala Batas..

Err.., tapi Anwar belum tentu lagi bertanding di Permatang Pauh.. Silap-silap, dia bertanding untuk kerusi Parlimen Penjara Sungai Buloh.. Hahahahahaha...

KAKCIK SEROJA: 17 Syawal <b>di Kepala Batas</b>, Pulau Pinang...

Posted: 16 Sep 2011 04:25 PM PDT

... di tempat tiada helang, kata belalang 'akulah helang'...







KAKCIK SEROJA: Senja indah <b>di</b> Sg Dua, <b>Kepala Batas</b>...

Posted: 16 Sep 2011 08:38 PM PDT

cantiknya ciptaan Allah..yg ambil ni pun mc pro.

salam buat kakcik..

selalu kakcik ambik gambar awan, langit dan matahari.. sentimental sungguh kakakku ini hihihi..

cantik kakcik
nampak keemasan warna langit

Berjalan saja ler kakak kita yang sorang ni. Tapi mesti best, kan?

Borong jeruk kah?

setiap minggu ke pantai kami akan ikut jalan ni..:)

assalamualaikum..
entah kenapa..tetiba terasa tenang apb membuka blog kakcik..

terpaku kejap..melihat panorama keindahan alam dan langit...terasa betapa kerdilnya kita di bumi Tuhan yee kakcik..

subhanallah

Cantik viewnya. Di tempat saya, susah nak cari tempat yg ada view begini wpun dekat dgn sungai juga. :)

Ya Rabbi kakcik...

kakcik ker yg 'tangkap' gambar tuh?
bagi saya tersangatlah indahnya, tepat dan bermakna...

ni yg buat tgn gatal nak tukar profesyen heh...nak main ngan berus dan canvas balik weee....

tahniahlah kakcik, awak mmg berbakat, saya suka setiap gambar awan gemawan lakaran Yang Maha Esa tu...

masa pegi penang tahun lepas, saya singgah ke permatang pasir, kemudian ke sungai dua pekena mee udang dulu baru masuk ke pulau

Syahdu tengok sunset tu..

Kakcik, dah senja kenapa main kat luar lagi nih? Masuk rumah..hehehe

kakcik...cantik sunset di tengah bendang.. pi makan nasik bersila lahaq kepaq ka? {teruiq tukaq slang penang. heheh}

Ida...

walaupun kakcik tak begitu pandai merakam gambar, keindahan alam tetap menjadi tarikan buat kakcik. :)

W/salam Adikku Samad...

walaupun kakcik kelihatan kasar secara peribadi, tapi jiwa kakcik tetap ada seninya. Hehehe...

Dr Hanie...

kecantikan yang membuat kakcik teruja. :)

Papa Mifz...

tanda kebesaran Ilahi. :)

Azie...

kakcik beli jeruk yang dipesan teman sepejabat sahaja (itupun di Kepala Batas, bukan di Tanjung). :)

Diana...

indah pemandangannya, kan? :)

Wa'alaikummussalam Sal...

memang terasa sangat kerdilnya diri melihat tanda kebesaran Ilahi. :)

Sufia...

kakcik paling suka tengok langit waktu mataari terbit dan terbenam. :)

Q...

ya, kakcik yang rakam semua gambar tu. Alhamdulillah dapat suami yang mengerti, sanggup perlahankan kereta untuk isterinya ambil gambar. :)

Q pandai melukis,ya? Kakcik langsung tak pandai. Lukis kucing jadi cacing! hehehe...

eelobor...

kali ini kakcik tak sempat ke Pulau. Lagipun, anak2 tak ikut. Klau dia orang ikut, mungkin juga pergi sekadar bawa mereka naik feri. :)

Kak Nani...

kalau tak main kat luar, tak dapat tengok matahari terbenam...hehehe.. :)

Cyana...

tak sempat nak makan nasik kandaq punnn... :)

rugilah cik ina tak pegi hari tu, cantik permandangan tu.

Kakcik,
Tak takut charlie ke.Senja kat sini dia orang banyak keluar tau.

Cik Ina...

memang sangat mempesonakan pemandangan itu. :)

Cikgu...

saya ambil gambar dari dalam kereta sahaja. Masa tu dalam perjalanan dari Sunway Hotel Seberang Jaya ke Hotel Seri Malaysia di Kepala Batas. :)

Tiada ulasan:

Catat Komen