Sabtu, 16 Jun 2012

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search

09 di Ceruk Tok Kun - Google Blog Search


EHHH INI DEMA DAH EDIT NIE! INI MESTI UMNO PUNYA KERJA

Posted: 05 Jun 2012 02:21 AM PDT

Korang jangan percaya, ini  mesti UMNO punya kerja terrrrrkutukkkk, konssspirasiiii Najib, dia yang buat, UMNO yang buat nie, dema EDIT, sebenarnya PKR ke arah Islam yang sebenar, Mana ada kita cacaikan PAS, tengok kelmarin kita yang suruh dema berhimpun di stadium Kedah, sapa kata Anwar bukan golongan Ulama? tak kan korang tak percaya? Setiap kali cermah dia memang ada sebut hadis dan nas, kira ok ler  tu, tanya ler yang tukang dengar dalam cermah dia, semua ayat yang baik-baik jer... errr adaler kata sekali dua SIAL... errr tak caya kena ler tanya Shamsida errr alamak sori tanya ler Azmin errr tak caya juga tanya ler errr kak One ishhh nak tanya sapa lak? errr ko pergi tanya ler Nallakurapan dia memang ada selalu dengan nuar

Macamanapun bagi semua yang nak tengok nie kenaler beristigfar banyak-banyak memang PKR buat untuk bagi korang supaya istigfar sebenarnya... mana ada kita niat tak baik hehehe

Tiada ulasan:

Catat Komen