Ahad, 14 Oktober 2012

09 di nibong tebal - Google Blog Search

09 di nibong tebal - Google Blog Search


Anak Seberang: Bukti @chegubard Nak &#39;Berskandal&#39; <b>di Nibong Tebal</b>?

Posted: 24 Aug 2012 05:56 PM PDT

Sebelum ini aku pernah menulis satu entry di SINI berkenaan hajat besar si chegubard ini yang bersungguh-sungguh buat kerja nak tunjuk kat Brader Anwar Bin Ibrahim  yang dia memang nak bertanding di kerusi Parlimen Nibong Tebal.

Kali ni chegubard muncul lagi di bumi Nibong Tebal untuk buat onar, fitnah dan menghasut rakyat Nibong Tebal.
Terdesaknya dia untuk dikenali di Nibong Tebal sehinggakan terpaksa menggunakan platform NGO bodoh iaitu SAMM untuk buat rumah terbuka peringkat kebangsaan.

Ditambah pula untuk daya tarikan maka dia terpaksa usung si katak yang kuciwa dari Sabah iaitu Lajim Ukin untuk bagi ceramah politik.
Dan lebih menggelikan hati, depa terpaksa mewar-warkan untuk memberi 3,000 cenderahati dan persembahan khas sebagai tarikan untuk menarik orang ramai.
Lihatlah begitu desperadenya si Bad ni..
UMNO yang berpuluh-puluh tahun dah buat  jamuan aidilfitri di Nibong Tebal tak pernah la pulak pukui canang nak bagi 'cenderahati' nak tarik 'crowd'!

Nak buat jamuan Aidilfitri tu bagus, tapi tak perlulah nak jadikan ia sebagai medan politik untuk mencetus adu domba dan kebencian sesama umat Islam. Itu celaka namanya..
Naik menyampah aku tengok. Puak pakatan haram jadah ni memang kerjanya 24 jam asyik pikir politik saja tanpa memikirkan sensitiviti kemuliaan bulan Syawal ini. Baghal betul!

Lagi satu aku nak pesan, elok pi berambus la buat kat tempat lain! Padang Taman Seri Acheh tu sempit tempatnya. Taman Seri Acheh tu pun tak sebesar mana. Buat kacau orang taman tu saja.
Aku tau sangat tempat ni. Ataupun ini satu cara nak tunjuk crowd ramai di tempat yang sempit?? Haha
Ubah le tempat kat Padang Awam Jawi yang luas tu, tadak sapa nak kacau.Ada paham!

Kerusi DUN Sungai Acheh yang sebelum ni ditandingi PKR nampaknya pakai nganga sajalah lepas ni terlepas kat hamPAS.
Hj Wan dan Rizal Hamid boleh gigit jari la nak mimpi jadi calon.
PAS nampaknya dah sungguh-sungguh nak bertanding di situ dengan buat pelbagai gerak kerja takkan bagi peluang kepada PKR punya. Berkelahi teruklah hangpa!

Tiada ulasan:

Catat Komen