Sabtu, 24 Ogos 2013

09 di kepala batas - Google Blog Search

09 di kepala batas - Google Blog Search


Salam Aidilfitri 2013 dari kami <b>di Kepala Batas</b> Penang

Posted: 20 Aug 2013 05:40 AM PDT

Assalam sahabat sekalian.
Masih lagi dalam bulan Syawal
Hampir beraya sakan saya ni..hehe
Hari ni baru ada masa nak berblog setelah bercuti sakan.
Nasib xd sawang spiderman kat sini erk..
Bagaimana sambutan lebaran uols?
Tahun ini giliran saya beraya di kampong suamiku, yang terletak di Kepala Batas, Pulau Pinang.
Alhamdulillah sambutan bersama keluarga mertua serba sederhana tetapi meriah.
Seminggu di Penang, kemudian berhari raya dengan ayahbonda saya pula di Selangor.
 
Anakanda semua Nampak sangat dah besar dengan baju raya masing-masing. Alhamdulillah.

2nd Syawal


Hah,..macam cerita Hindustan plak erk..saya ni asyik bertukar baju, rezki tahun ni baju raya penuh almari (hahaha poyo tak?)
Hari raya ke dua bertema Hijau. Koleksi kain sulam Bandung.
TQ to Mr Husband coz shoppingkan baju raya saya..

3rd Syawal

Hari raya ke 3 kami ada jemputan kenduri. Tema Kemeja buat yang lelaki.
Memasing dengan baju raya. Kemain lagi

P/S :  Hah..meriah kan semua dengan warna tema peach.
Planningnya tahun depan warna MERAH.
InshaAllah..panjang umur kita kan..

Tiada ulasan:

Catat Komen